0
لوگو وبینتکس
0
بنر پلتفرم راستچین

راست چین معتبرترین منبع وردپرس و قالب‌ های آماده

بنر معرفی راست چین
راستچین پلتفرم جامع طراحی سایت
پیشگام در عرصه وب و طراحی، امروز در وبینتکس به بررسی شرکت راست چین می پردازیم. این شرکت به عنوان زیر مجموعه شرکت رایانیک اسپادانا با 10 سال سابقه فعالیت، اولین و معتبر ترین منبع وردپرس و قالب‌های آماده دنیای وب در ایران می‌باشد.راست چین بیش از 1 میلیون رضایت خریدار را به خود اختصاص داده است و با بیش از 6900 محصول متنوع، جایگاه ویژه‌ ای در این بازار پر رقابت دارد.
تیم شرکت راست چین
تیم شرکت راست چین

تنوع محصولات

محصولات راست چین شامل قالب‌ها و افزونه‌های متنوعی برای وردپرس، جوملا، و حتی قالب‌های خام HTML می‌باشد. این تنوع فراوان به طراحان وبسایت و وبمستران امکان انتخاب از بین مجموعه‌ای گسترده از ابزارهای وب را می‌دهد.
راست چین مرجع قالب های متنوع وردپرسی

خدمات تخصصی

این پلتفرم برای طراحان وب و برنامه نویسان امکان ارائه خدمات فروش محصول در زمینه کدنویسی، طراحی، و فارسی‌سازی را در مارکت پلیس این شرکت فراهم کرده است و تیمی از متخصصان طراحی و برنامه نویس های حرفه ای را در مجموعه خود همراهی می کند.
ارائه خدمات تخصصی راست چین به برنامه نویسان و طراحان وب
خدمات متنوع در دسترس برنامه نویسان و طراحان وب

تعداد طراحان فعال راست چین

این شرکت با کمک 3100 طراح فعال در زمینه کدنویسی و طراحی، بیش از هر زمان دیگری، توانسته به نیازهای روز افزون بازار وب فارسی پاسخ دهد و محصولاتی با کیفیت بالا و تنوع گسترده ارائه کند.​
طراحان مختلف همه در یک پلتفرم

محصولات اورجینال از سایت‌های معتبر دنیا

تمام محصولات ارائه شده توسط این شرکت به عنوان محصولات اورجینال هستند که این محصولات از سایت‌های معتبر و معروف در جهان خریداری و سپس فارسی سازی می‌شوند. یکی از این سایت‌ ها تم فارست (ThemeForest) می‌باشد. 
محصولات حرفه ای از سراسر دنیا در راست چین

توسعه فارسی‌ سازی در راست چین

یکی از ویژگی‌های مهم شرکت راست چین، استاندارد فارسی‌سازی محصولات است. تمام محصولات فارسی‌سازی شده با دقت بالا ترجمه و باز طراحی می‌شوند. هر محصول دارای یک لایسنس اختصاصی برای دامنه مورد نظر کاربر است و برای افزودن محصول به دامنه جدید، باید لایسنس آن دامنه خاص با پرداخت هزینه مجدد تهیه شود. این مورد برای طراحان و ارائه‌ دهندگان قالب و افزونه مورد توجه قرار دارد و از امنیت و کپی‌ رایت محصولات طراحان محافظت می کند.
امنیت کابران و طراحان محصول در راست چین
تضمین امنیت محصولات در راست چین

نتیجه گیری

در نتیجه، شرکت راست چین با چندین سال سابقه فعالیت در عرصه توسعه و طراحی وب، ارائه محصولات اورجینال با استاندارد جهانی، فارسی سازی محصولات و پشتیبانی کاربران، به یکی از انتخاب‌های اصلی طراحان وب و وبمستران تبدیل شده. با اعتماد به محصولات این پلتفرم، شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان بیشتری وب سایت خود را ایجاد کنید و از خدمات این شرکت استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید